Werkwijze
Stap 1: Kennismaking
Na ons eerste contact maken wij eerst kennis. Dat kan telefonisch, per videoverbinding of bij jou op locatie als dit nodig is.
Stap 2: Voorstel opdracht
Je ontvangt een op maat gemaakt voorstel met prijsopgave en omschrijving van de werkzaamheden. Bij de offerte is altijd een privacyverklaring en een geheimhoudingsverklaring toegevoegd, welke wij beiden ondertekenen. Ook onderteken je een modelovereenkomst Belasting, zodat je geen loonheffing, ziektekosten en pensioenpremie hoeft te betalen.
Stap 3: Start opdracht
Zodra het voorstel akkoord bevonden is en alle documenten zijn ondertekend door beide partijen, ga ik meteen voor je aan de slag.
Stap 4: Factuur
Je ontvangt de factuur voor de gewerkte uren altijd binnen een week na uitvoering van de opdracht. Deze wordt binnen 2 weken na de factuurdatum betaald.
Voor langdurende interim-opdrachten krijg je aan het einde van de maand een factuur voor de gewerkte uren.
Altijd een maand proeftijd
Omdat we beiden voor het eerst met elkaar gaan samenwerken, hebben we een maand de tijd om op proef te werken. Bevalt het voor één van ons niet? Dan kunnen we na een maand besluiten om onze samenwerking te beëindigen. Bevalt het wel, dan gaan we gewoon door met onze samenwerking. Zo zit je nergens meteen aan vast.
Plaats je regelmatig posts op de Social Media?
Kom professioneel voor de dag en laat ze eerst even checken. Op o.a. spelling, staat er wat je wilt zeggen, is het duidelijk, is het kloppend voor je doelgroep, klopt de afbeelding wel bij je verhaal, kloppen de links naar bijv. je website? Werken ze?
Deze prijs is voor een 10 strippenkaart, dus voor het checken van 10 Social Media posts.
Wil je vaker met mij samenwerken? Dan geldt een pakketprijs met korting. Neem daarvoor even contact met me op: info@excellentassistant.nl