Over Excellent Assistant Nici de Beus
Wat zeggen mijn huisgenoten over mij?
De mens achter...
Ik ben geboren en getogen in Utrecht. Nu woon ik in mijn koophuis in Culemborg, precies tussen Utrecht en Den Bosch in. Ik heb een prachtig uitzicht over het water. Ik woon hier samen met mijn chihuahua, een witte Maine Coon kater en een zwarte zwerfkater uit Athene.
Mijn andere hobbies zijn Spaans leren, zingen (foto 2015) en het leren dansen van de prachtige Flamencodans.Mijn prachtige dochter is 22, net afgestudeerd als Graphic Designer en reist nu de wereld rond.
Wij leiden hier in Culemborg een koninklijk bestaan.
Uit het raam kijken wij vanuit onze overheerlijk zachte manden of vanaf de bank de hele dag naar buiten. We zien daar allerlei 2-potigen die de hond uitlaten en een groot water met eenden, meeuwen, meerkoeten en ganzen. In de winter zien wij de 2-potigen met ijzers onder hun poten. We liggen vaak de hele dag heerlijk te slapen, terwijl het vrouwtje werkt.
Wij krijgen veel knuffels van het vrouwtje die vaak thuis werkt, dat is voor ons superfijn! Ook krijgen we overheerlijk eten elke dag en hebben wij een kattenkrabpaal en allerlei huisjes voor onszelf met zachte kussens.
Mijn geschiedenis
Al op jonge leeftijd begon ik met werken in de horeca en haalde ondertussen mijn diploma Horeca- en Cafébedrijf. Daarna werkte ik een aantal jaren in de catering, werd ik op mijn 21e jaar gediplomeerd Cateringmanager en werd ingezet op verschillende locaties in Utrecht en Amsterdam, o.a. in de RAI Amsterdam, het prachtige Gerechtsgebouw in Utrecht (foto), de Rabobank, de Belastingdienst, ABNAMRO en Movir.
Daarna vervolgde ik mijn loopbaan bij een inbound callcenter, waar ik drie jaar lang voor ruim 350 bedrijven de telefoon aannam. Al snel notuleerde ik bij telefonische vergaderingen en maakte actie- en besluitenlijsten in het Nederlands en Engels.
Ik rolde het secretaressevak in toen ik solliciteerde en startte bij de Rutgers NISSO Groep en Youth Incentives in Utrecht. Daarna heb ik bij vele mooie profit en non-profitbedrijven mogen werken als Teamsecretaresse, Directiesecretaresse, Personal Assistant, Managementassistent, Secretary Marketing & Sales, Traffic Manager ICT en gediplomeerd Plotter/ logger in het Crisisteam en het Operationeel Team tijdens de coronacrisis in het Diakonessenhuis in Utrecht. Mijn laatste opdracht in loondienst deed ik als Programmaondersteuner en Personal Assistant bij de overheid.
Ik heb inmiddels mogen werken voor 24 Managers/ Directeuren/CEO's/ CFO's en vele medewerkers binnen verschillende bedrijven.
Ook heb ik een ondernemersfamilie en denk dan ook graag mee over de groei van je bedrijf. Ik ben gewend om snel te schakelen, accuraat te werken en goed en helder te communiceren op alle niveaus binnen een organisatie.
In 2020 heb ik bij Schoevers mijn Hbo-opleiding Executive Office and Eventmanagement behaald, volgens de laatste ontwikkelingen binnen mijn vakgebied.
* Het opstellen, controleren en redigeren van teksten
* Sparren met de manager over onderneming/ bedrijf
* Een video of podcast beter maken (geluid, muziek)
* Het omgaan met crisissituaties
* Open en heldere communicatie
* Klantvriendelijkheid
* Zorgvuldigheid
* Denken in oplossingen
Check je podcast
Check je podcast
Check je podcast
En verbeter je geluid
Laat de mislukte stukken er tussenuit halen
Zet er eens een intro (of een outro)muziekje onder
Ik stuur je na je bestelling altijd eerst een e-mail zodat we contact kunnen hebben over wat je wilt met de podcast.
Voor meerdere of reguliere podcasts geldt een pakketprijs met korting, neem hiervoor even contact met me op: info@excellentassistant.nl